One year older, one year younger

För varje år jag blir äldre, tycks jag på något konstigt vis bli yngre.
Som idag:

Sista tentan, avslutning med thaimat men framförallt, SOMMARLOV!!! Har förmodligen inte, sen jag var 10, sett fram emot ett sommarlov så här mycket. Trots att jag egentligen inte ska göra mer än att jobba, slacker slappa, slänga ett getöga eller två på tvn när det är EM, fira midsommar med stort M i Leksand, och åka på äventyrsklassiker med gamla vänner (faktiskt en del nya också)
Dessutom hoppas jag på att under mina lediga veckor fram till v.26 då jobbet brakar igång få ett glädjebesked, helst med ett vg, angående mattetentan.

Dessutom tycks jag för varje år få ett något rundare ansikte. Inte konstigt att barn skrattar och ler när dom ser mig. Jag kan tänka mig (då jag har väldigt livlig fantasi PLUS ett stort barnasinne kvar) att det påminner aningens om en ballong. Om det inte är barnsligt så säg! Jag menar, barn är ju egentligen inget annat än små kroppar med otroligt stora huvuden (om man jämför proportionerna) och sen traskar dom omkring på stan som små sköldpaddor i sina megastora ryggsäckar..

Men nog är dom söta alltid!

Kommentarer
Postat av: Barnet

Haha, vilket fint inlägg, Hanna. Det är roligt med sköldpaddor.

2008-06-01 @ 13:14:15
URL: http://tug.blogg.se/
Postat av: Fanny

inte lika söta som DUUU!!

puss och tack för fina midsommarsamtalet.

2008-06-23 @ 14:32:29
URL: http://fanny.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0