Gäsp! Suck.. Pust..

Jag tror jag håller på att smulas i bitar! Matte och fysik håller på att stressa sönder mig! Det är inte det att jag sitter med det konstant, det är mer att stressen sitter i att behöva tänka på att man måste göra matte och fysik HELA tiden fram till sommaren.
Men det är väl bara bita ihop! Det känns väl ändå ok eftersom det inte är det här jag ska göra resten av mitt liv. Jag får försöka se det som ett hjälpmedel för att kunna jobba med det jag vill. Men ändå!

Ni får ursäkta humorlösheten, men när tillochmed en nyinköpt dammsugare kan sätta färg på en lördag så vet man att matten har förvandlat en till ett monster, ett vetgirigt geni! Inte för att jag någonsin varken kommer bli vare sig geni eller monster. Jag får nog sälla mig till det led i mitten, med andra som jag. Snälla och inte har en aning om vad som pågår!

Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0