See you later

Det är inte ofta jag har något för mig på helgerna. Och ännu mer sällan har jag något viktigt för mig i helgen. Denna helgen har varit ett undantag.
I fredags hade käraste Ingrid utflyttningsfest! Oerhört viktigt var det, till och med så viktigt att jag skrällde och bestämde min outfit redan dagen innan. Trots att den stressen försvann inför fredagen blev det ändå, som vanligt, stressigt precis innan jag skulle iväg.
Förväntningarna var höga, speciellt som vi skulle äta snittar, dricka fina drinkar och bara ha kul. Att vi hade den bästa playlisten världen någonsin skådat var dessutom ett faktum.
Kvällen började lugnt.. Värdinnan herself, Soff-i-propp och jag inledde med lite snittar och drinkar innan de andra kom. Sofie drack nån vodka-med-bär-och-juice aktigt medan jag och ingrid höll oss till klassiker som cuba libre och margeritas. (Det här var innan jag och Soffan tog fram bubblet och insåg att större flaskor borde ha köpts)

Folk kom, folk gick (försvann), somliga drack, somliga gjorde det inte men kul var det. Riktigt mysigt. Kvällen avslutades med random snack från panelen (vi 5 som var kvar), allihop halvliggande i sängen..

Bilder från festen kan skådas här: http://inga86.bilddagboken.se

Idag ska jag göra så mycket som att pallra mig 100m till macken och köpa tidningen. Sen ska jag ligga på soffan och bläddra igenom nyheterna, dricka kaffe och mumsa lite choklad från en paradisask!

På onsdag flyttar lilla Ingrid. Hejdåkramar till henne!

Peace man!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Och hejdåkramar till dig!

2008-04-20 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0